{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.225 visninger | Oprettet:

Stjålet yamaha r1 {{forumTopicSubject}}

Min kammerat fik stjålet denne Yamaha i går , den var til salg der kom en gut der hed Dennis som skulle være fra Kolding viste kørekortet med navnet , satte sin bil afleverede nøglerne til bilen og fik lov til at prøve cyklen efter de havde snakket i en halv times tid ,
Bilen er fra Odense ,nøglerne passer , og ikke meldt stjålet ,
reg.nr. på cyklen er HP18148

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålet yamaha r1
  • #1   23. jul 2013 Endnu en der skal ha demonteret løg posen

• #2   23. jul 2013 Han er ikke styrtet eller noget med en ulykke??

• #3   23. jul 2013 Hjullås på bilen så den ikke bliver hentet om natten, ellers er det vel en politianmeldelse for bedrageri.

• #4   23. jul 2013 Det er KRAFTEDEME fragt
    Håber da at den kommer til veje igen i forhåbentlig i god stand

• #5   23. jul 2013 hade jeg en fiat uno hade jeg også byttet lige over,.

man kan jo sagtens købe biler på nettet og vente med og omreg dem, og så bare afsted ud og bruge dem som "sikkerheds stillelse" det nemt og lave fup med plader og stjålne biler og falske kørekort, for ikke og sige penge,

• #6   23. jul 2013 Tænkte jeg også ^^

• #8   23. jul 2013 håber sku i finder den.

men gud hvor er der mange menesker her inde der ville flække næp. brænde folk. eller andre ting. er det bare mig eller er det bare for lamt og høre på tror ikke mange procent af dem der siger det faktis ville gøre en skid hvis de hade muligheden, og pikken vokser ikke smiley af og prale den skrumper

• #9   23. jul 2013 Øv øv smiley
    Håber den kommer hjem igen - og at denne dennis får strimlet pikken !!

Skal nok holde øje her i odense !

• #10   24. jul 2013 det er det jeg håber, altså at en ser den , og melder ind , er meldt til politiet men han har selv giver nøglen videre så ingen forsikring dækker smiley

• #11   24. jul 2013 Godt råd til andre som skal have solgt cykel.... tag mandens kørekort, bilnøgler og tag et billede af manden på mobilen... alle mine testkører er kommet tilbage. Virker godt nok let mærkeligt at tage billeder af nogen man ikke kender, men det er rart at have et billede til polisen.
    Håber sq det bliver fundet igen

• #12   24. jul 2013 Hvis du tager mandens kørekort og han bliver stoppet, betaler du så bøden for ham?

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
    #13   24. jul 2013 @Wolle: Nej... smid pengene kontant på bordet... så må de gerne lave alle de testkørsler som de ønsker... og skulle der opstå en skramme, så er der faktisk også taget højde for den del... pengene/depot er jo afleveret... og sådan er det! Alternativt kan de køre forbi nærmeste MC-forhandler og teste der.... Brdr. Jensen kan varmt anbefales! Har *aldrig* solgt MC med test-kørsel... med mindre der blev lagt selv samme beløb som skal betales......

• Kent R
    Kent R Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Svar: 18
    #14   24. jul 2013 Jeg er i fuld gang med lanceringen af "efterlyseren dk". En portal til efterlysning af bla. Køretøjer. Det er gratis at oprette en efterlysningsannonce der. Så ved "Hr. Og Fru Hansen" (der jo ikke kender mcgalleriet) hvor de skal kigge, når de ser f.eks. en mistænkelig motorcykel. Vh.indehaver af ældre mc.

• #15   24. jul 2013 Sidst jeg solgte en mc tog jeg et billede af kørekortet og jeg tjekker altid det nummer der bliver ringet eller skrevet fra.

• #16   24. jul 2013 Jeg kigger efter den på Fyn, navnlig Odense..

• #17   25. jul 2013 Kigger vejen og alle små byer omkring

• #18   25. jul 2013 jeg er ikke mindre end rystet ....
    fuck et dumt svin...

jeg har lagt den ind i denne gruppe..

http://www.motorcykelgalleri.dk/grupper/vaelg/199456-jamen_for_satan_da___en_der_har_fusket_sig_til_en_mc?status=1

• Sten H
    Sten H Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 174
    #19   25. jul 2013 HOLD NU KÆFT ET DUMT SVIN............................... Hvordan fanden skal man te´sig som lovlydig borger ??????? Håber fand´me han slår sig ihjel på den og du har kasko...... surt surt surt.....

• Sten H
    Sten H Tilmeldt:
    aug 2012

#20   25. jul 2013 HAR delt den på fjæset...

• #21   25. jul 2013 Håber da Knud kigger ind og kommenterer dette indlæg, han mener jo ikke folk skal aflevere penge for at få lov at prøvekøre.

Foto af manden, penge forud, hold hans kørekort indtil han er tilbage, GPS monteres, bare til prøveturene.

• #22   25. jul 2013 Kunne vi få en beskrivelse af denne Dennis? Højde, drøjde, de snakkede en halv time, så der må være noget han kan sige om ham?
    Han er sikkert fra Odense eller Kolding.

Så kan jeg poste den ved Taxa i Kolding, de kan se meget i løbet af en nat eller 2.

• Sten H
    Sten H Tilmeldt:
    aug 2012

#23   25. jul 2013 SUPER ide´ Allan...

• #24   25. jul 2013 Sten H - HAR delt den på fjæset...

Hvis du har tegnet det i ansigtet så er det bare med at komme ud og vise det !!!

-- Håber du får den tilbage hurtigst muligt i god behold --

• #25   25. jul 2013 Syntes også Allan's ide med at få et par taxi'er ind over er en super ide.. Så ned med kage til dem hurtigst muligt..

• #26   25. jul 2013 Spørgsmålet er bare hvilken by den er kørt til?
    Men den tidligere ejer af den bil ved måske mere, tlf nr osv?

• Sten H
    Sten H Tilmeldt:
    aug 2012

#27   25. jul 2013 Ja jeg må være farverig med alt det jeg har på "fjæset" smiley Det ville være rart, hvis vi kunne få reg.no. + model på den der bil. Kan forstå at der er fra Odense.

• #28   25. jul 2013 Det lyder som Kasper Winther arbejde....... han er nem at kende pga en masse krims krams i hoved, og på hænder. Dog burde han sidde inde, men de kommer jo ud før de kommer ind.

• #29   25. jul 2013 hehe arrh det er flot formuleret # Thomas L credit din vej!

• Sten H
    Sten H Tilmeldt:
    aug 2012

#30   25. jul 2013 Thomas : Jeg tror det var lagt tidligere i tråden hvis han var tatoo i fjæset.... Fjæset =FaceBook. Har jeg misset noget ????

• #31   26. jul 2013 Det er sku skam at sådane sager sker, kan ikke huske om jeg har kendt, ved nogen ved navn Dennis i Kolding omegn, trods alt for mange år siden jeg bodde og kørte taxa i Kolding by. Men skal da over i August, hvis stadigt ikke fundet så skal jeg nok kigge på min vej. Ellers givet beskede videre til konens familje i Odense, holder øjnen åbne, og ellers kigger jeg på sjælland.

• #32   26. jul 2013 Fuck...:-( og så dækker kaskoen ikke engang smiley :-(

Du tog ikke et billede af idioten vel ??

• #33   26. jul 2013 Sådan en ølfissetabernar

• #34   26. jul 2013 Det skulle vel aldrig være den der hører til Omkring Kolding bjerg? i så fald så holder jeg øje når jeg er på mine daglige cykelture :)!

Had på de forbandede aber der er for dovne til en "almindelig tilværelse"...

• #35   26. jul 2013 Argg! Nu må det snart stoppe!

• Flemming N
    Flemming N Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Svar: 3
    #36   26. jul 2013 Nu ved jeg motorcyklister hilser på hinanden hver gang, og at hvis de får sådan nogen oplysninger afvige at de osgå holder øje. Med det med bilen kan være nemt nok, han kan have købt den i går, eller i forgårs og lovet at han nok skal omreg den, til det formål at snyde folk.
    Du kan ringe på gården og fortælle dem det, og oplyse nummerpladen på bilen, og forklare dem hvad du har været ude for.

Jeg fandt engang en bil hvor nøglerne sad i døren, der ringede jeg til politiet som så kontaktede ejeren, hvor efter ejeren ringede til mig, så de må jo kunne finde ud af hvem der ejere bilen eller har ejet den, og kontakte dem om de ved noget

• Flemming N
    Flemming N Tilmeldt:
    jul 2013

#37   26. jul 2013 men kigger i Randers

• Torben H
    Torben H Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 5
    #38   27. jul 2013 Hej allesammen . Det er mig som har fået min Yamaha YZF R1 stjålet. Manden er ca. mellem 20-25 år høj ca.180-185 brun i huden mørkebrun hår kortklippet kunne lige skæmte en spids ved halsen mørk grøn måske lidt sort tatoo snakkede godt dansk. måske her bagefter var der måske lidt udlæning i ham. Han ud gav sig til at han hed Dennis fra Kolding og han brugte det her mobil. nr 81646477. Den bil som han kom i ,ham politiet undersøgt den er ikke meldt stjålet.....endnu...... Toyota avencis sportsvan papgøje plader FM10988 mørkeblå metal tonede bagi . Jeg er så tak nemlig at så mange hjælper mange tak allesammen . Torben

• #39   27. jul 2013 det er fame noget svineri..

lorte tyve svin..
    hvad har du,,i,,gjort med den bil,har i talt med ejer, har du den stadig holdene..eller...eller..

mvh

• #40   27. jul 2013 Torben hvor kommer du fra???
    kigger omkring Tønder

• #41   27. jul 2013 omkring kolding

• #42   27. jul 2013 Det er Alm. Brand der har den forsikret, ring til dem og forklar dem situationen og måske du kan få ejer oplysninger ud af dem eller får dem til at formidle en kontakt.
    Så har du det spor at gå lidt efter.

Kørekortet må være falsk? eller kan du ikke huske mere info fra det, efter navn osv.

• #43   27. jul 2013 Man godtager sku da heller ikke en spand til så lav værdi. Undskyld mig men syntes sku det er klamt af ham Dennis men sælgere er sku også naive. Og ang penge lad nu vær og stol på kontanter det er nok nemt i den rette verden og skaffe kopi penge og så kan de også snyde sådan

Godtag en tur i banken det besværligt men virker for begge parter han slipper for evt gæld i mc og sælger slipper for snydere. Lav papir på mc er som den skal være og så lav klausul på handlen går tilbage hvis den køre usundt.

• #44   28. jul 2013 Arrrrgh Michael..... Det er sgu for besværgeligt til at jeg vil prøve en tur på den cykel du har tilsalg smiley

Fremgangsmåden er perfekt HVIS vi skal handle, men ikke før jeg har haft smidt den i begrænseren smiley

• #45   28. jul 2013 Hmm ville aldrig lade nogle prøve . Da der på en eller anden måde ikke er en god løsning
    Var der en vare jeg ville have skulle jeg nok gøre som sælger ønsket for ellers må jeg jo bare finde en anden hvilket jeg ikke ønsker hvis jeg vil have den maskine jeg er ude og se på.

Hvad gør prøve turen ? Forgaffel / affjedring kan du tjekke på stedet motor gang kan lyttes til på stedet. Standen kan vudderes på stedet

Og ja køre den så helt forkert pga tyggegummi som pakning ved topstykket. Ja så kan man returnere den pga papir arbejdet er iorden. Og hvem gider sælge sin mc vel viden om man får den retur hvis der er fusket med noget. ?

Men ja det er besværligt men det langt mere besværligt og finde sin mc efterfølgende fordi den er stjålet.

• #46   28. jul 2013 @Michael.

Tror simpelthen bare ikke du handler privat ret tit smiley

Der er RIGELIGT med vare at vælge mellem, er den ene sælger "firkantet" tager man bare den næste, som er en yderst fornuftig fyr uden tåbelige regler;-)

Det er ikke sjældent at en gut er ude en dejlig søndag og kigge på 4 forskellige mcér han er interesseret i, han sparker dæk,kigger,tjekker,prøvesidder, og test kører dem alle, siger pænt tak og tager hjem for at vurderer dagens indtryk....
    Nogle gange høre man ikke mere, nogle gange ringer han og siger at valget faldt på en anden pga bla bla.. og nogle gange ringer han og er i fyr og flamme, for det er din mc som han vil have ( og kan næsten ikke vente :-))

At handle er en tillidssag, og jeg vil gerne sætte en smørstang på at jeg ville få lov at køre på din mc uden alt det pis smiley for jeg er en tillids vækkende person smiley

Så er vi også lige forbi teksten.:

TESTPILOTER FRABEDES.....

Nu har man jo ikke startet et cirkus, blot fordi man har en mc tilsalg. Og kommer der 4 knejter som har vædet om hvem der kan køre længst på baghjulet på din mc, så beder man dem selvfølgelig om at dingle af igen.. Men ham der er ude for at købe, men ikke er 100% sikker på om det skal være en gsxr eller en ninja han skal have, han får selvfølgelig en tur. Da hans valg let kan blive præget af den imødekommende sælger. Og ellers har vi jo bare hjulpet en mc kammerat i at tage det for ham rette valg..

Mvh Brian

• #47   28. jul 2013 jeg mener sq heller ikke man skal aflevere penge, jeg mener man føles ad, efter folk på en anden mc, eller bagpå.

håber den findes for den er da pisse flot. smiley

• #48   28. jul 2013 nu er det jo bare i denne sag at køber kommer i en ok Toyota med en ca værdi på 50-60.000 kr og stiller på stedet sælger får nøglen , politiet kan bare ikke kontakte ejeren af bilen som i hvert fald ikke hedder Dennis , ps. den er ikke forsikret i alm brand Jesper hvor har du det fra ?

• #49   28. jul 2013 http://www.nummerplade.net/soeg/?regnr=fm10988

Vælge forsikring, den er oprettet hos Alm. Brand for ca. 1 mdr. siden

• #50   28. jul 2013 smart link men den er nu i købstædernes forsikring

• #51   28. jul 2013 Så er den lige handlet, spændene at den d 13/6-2013 er oprettet hos alm. brand og den allerede nu er et andet sted.

• #52   28. jul 2013 bilen som tyven lod tilbage havde reg.nr. FM10988 og er i alm.brand
    motorcyklen havde nr HP18148 og er i købstæderne.

• #53   28. jul 2013 Ja, det er jo det jeg har skrevet hele tiden. Ring til alm. brand og forklar dem situationen. Det undre mig at den bil ikke er meldt sjålet og at der var en nøgle til den.

• #54   28. jul 2013 havde sgu ikke set nummeret sidst i din link, ejeren af bilen kan jo være på ferie politiet kan ikke få fat i ham kan jo være han anmelder indbrud når han kommer hjem ?

• #55   28. jul 2013 Kør ud til ham vis i kan få adressen? Kunne jo også være der stod en R1 i hans indkørsel og han simpelthen ikke har tænkt 2 femøre længere smiley

• Flemming N
    Flemming N Tilmeldt:
    jul 2013

#56   29. jul 2013 Hvis manden kun har ringet ned for at høre om bilen er meldt stjålet, så svare politiet på det, og det var den ikke, når man går ind og kigger på linket kan man jo se den har skiftet plader nogen gange, og har kørt en del, den har nok ikke kunne synes uden den har kostet kassen og få lavet, og så har ham "Dennis" måske købt den til billige penge eller noget.

Igen vil jeg tage ned til Poliitet og fortælle dem hvad man har været udsat for, og så kan de jo gå ind og se hvem ejeren er af denne bil er, eller den tidligere ejer er, og så kontakte dem... svære er det ikke

• #57   30. jul 2013 Alle som synes det er en god ide med penge forude. Hvad gør i den dag i skal prøvekøre og motoren springer i luften lige idet i kører udover kantstenen. Eller i bliver beskyldt for en ridse som var der i forvejen tsk tsk sikke naive i er smiley giver ikke en krone på forhånd og er aldrig bedt om det

• #58   30. jul 2013 Helt enig med Brian

• #59   30. jul 2013 Hvad med den bil, hvad laver den nu?

• #60   30. jul 2013 Så en sort Yamaha med guld detaljer og smadrede kåber, holde på Folehaven igår ved 17-tiden. Den holdt i højre side, parkeret, lige inden man kører på motorvejen.

Så ikke reg.-nr i farten smiley

• #61   30. jul 2013 hvor er folehaven ?

• #62   30. jul 2013 måske det var en ide at din kammi lagde sit nummer ind i din tråd her...
    så han hurtig kan kontaktes hvis det skulle være nødvendit . .

og tror det er her han mener..

Folehaven
    2500 Valby

men ved det ikke, da folehaven findes rigig mange steder.....

mvh

• #66   31. jul 2013 Den holdte ikke på en sidevej, den holdte på "hovedvejen", lige inden lyskrydset hvor Folehaven bliver til Holbækmotorvejen.

• Torben H
    Torben H Tilmeldt:
    mar 2011

#67   31. jul 2013 Hej Martin S . Kan du ikke lige ringe til mig på 21734162 mvh. Torben H.

• #68   31. jul 2013 Hvis i vil undgå opringninger fra udenlandske sælgerre, så send jeres nr via PM eller skriv sådan her
    12
    15
    15
    46

• Torben H
    Torben H Tilmeldt:
    mar 2011

#69   31. jul 2013 mange tak for at ringede til mig martin, meldte det med det samme til politiet,men desværre var det ikke den, det var en sort R6,er.

• #70   31. jul 2013 Øv. Jeg kigger videre!

• Torben H
    Torben H Tilmeldt:
    mar 2011

#71   31. jul 2013 Lyder rigtig godt, mange tak for alt jeres opbakning omkring min R1,er alle sammen.

• #72   31. jul 2013 Martin..

Havde han ar i ansigtet.

• #73   31. jul 2013 Huh?

• #74   31. jul 2013 Hvis der ikke står noget om bortskaffelse i din polisen så skal de dække men bil blev dækket med det samme..

Men de store selskaber har det indskrevet,, det hedder bortskaffelse.

• #75   31. jul 2013 Martin S, tror spørgsmålet er rettet mod Torben H

• #76   31. jul 2013 Ahh okay.

• Torben H
    Torben H Tilmeldt:
    mar 2011

#77   31. jul 2013 Jeg vil bare sige til alle sammen , at i skal holde jer langt fra det forsikringsselskab som hedder... IDL FORSIKRING . Jeg har ikke andet end bøvl med dem og er blevet meget dårligt behandlet. Jeg har aldrig brugt forsikringen, nu hvor jeg har brug for dem, efter min R1 er blevet stjålet. Kan ingenting lade sig gøre, så de dækker den ikke.... Der står ikke noget om bortskaffelse i min police eller forsikringsbetingelser.

• #78   31. jul 2013 Hvis ,an har givet den væk er den jo ikke blevet stjålet, sådan ræsonnerer de.

• #79   31. jul 2013 Torben H

Så skal de dække...

Tag dem i retten.. hvis der ikke står noget om det eller dem måde den er nuppet på så skal de dække....

Allan(Kolding) R

Nej da han har handlet i god tror,,, så er det tyveri,,,, og det vil politiet også sige...

Der er ikke noget der hedder givet væk, det er tyveri eller bortskaffelse

Det skal stå sådan i din kik under 49.1.4
    (link fjernet)

Står der ikke det skal de dække gå til FDM og hvis de ikke vil hjælp til så bed dit selskab om at sende en mail hvorfor de ikke dækker og hvad betingelser det går under.

den måde min bil blev nuppet på var noget af det samme.

Vi kørte en tur samme, køber skulle tilbage forbi han havde glemt sine nøgler i sin bil, han bakket ind i min indkørsel i det jeg stod ud kørte han, jeg satte så efter ham i hans bil, det var smart gjort af ham for jeg slette alle hans spor...

Jeg skrev et brev til mit selskab og alle dem jeg kende sagde de dækker ikke indtil jeg fik fat i en af mine venner der kender de regler,, men der kom et brev fra mit selskab at de dækket og hvis bilen ikke var fundet inden de 28 dage ville de udbetale erstatning den blev fundet men jeg ville ikke haveden tilbage så jeg indgik et forlig med dem.

Men havde jeg haft et selskab der skrive som dem jeg lige har linket til havde de ikke dækket..

• #80   31. jul 2013 Dvs at alverdens store hængelåse bare skal pilles af og man giver nøglen til tyven, så kan den blive dækket, utroligt.

• #81   31. jul 2013 Allan får du kopiret din nøgle til din bil, tyven bryder ind i din og har hardware med som kan lave en falsk nøgle i nyrere biler, så mener mange forsikringsselvskaber ikke det er tyveri. :)!!! fed pille at sluge.

• #82   1. aug 2013 Jeg har kun kasko på Patrol fra 1997, æ Atos har ansvar.
    Men hvem skulle kunne kopierer min nøgle?

• #83   2. aug 2013 Allan har du en 600000 kr BMW og nogen laver det nummer jeg beskrev og forsikringen ikke vil betale så:!!!

• #84   2. aug 2013 Så rager det mig, for jeg har ikke en bil til en halv mille, aldrig i livet.

• Ib L
    Ib L Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 1
    #85   14. aug 2013 Jeg blev så klog for mange år siden, skal de prøve køre jeg ud og sidder bagpå eller ved siden af hjem. Og Kontant betaling eller over bank. Ingen udlevering før pengene er på konto.

• #86   14. aug 2013 det er så heller ikke så sikkert over bank, da pengene teknisk set kan blive trukket tilbage. Er selv lige blevet hacket for et par uger siden og mistede 8000 kr. men lavede en indsigelse på nordea, og så fik jeg mine penge trukket tilbage fra de meget mærkelige steder de var blevet brugt.

kontant med vandmærker!

• #87   27. dec 2013 Jeg har faktisk ikke set denne tråd før, men for mig er den blot endnu et tilfælde, der skal forskrække. Selvfølgelig kan det her ske, men det kan umuligt være vejen frem at afskære sig selv fra salg med alle mulige krav forud for prøvekørsel.

Jeg har da siden denne streng handlet to cykler - et køb og et salg, og i begge tilfælde var der absolut ingen problemer omkring prøvetur før nogen form for betaling!!!

Jeg har endda undervejs afvist en enkelt testpilot, der simpelthen i mine øjne ikke var seriøs - det var en subjektiv handling!

• #88   27. dec 2013 Knud:
    Hvordan var hans opførsel siden han ikke kunne få lov at prøve?

• #89   27. dec 2013 Mogens H:
    Hvordan er det gået med mc?

Hvad med bilen han kom i, hvad skete dr med den?

• #90   27. dec 2013 Han var meget frisk, anede ikke en skid om det, havde allermest interesse i papirspecifikationer. Jeg så hans kørekort, og skulle så høre den gå. Da vi så startede dyret gav han den fuld hammer da dyret just var startet. Så tog jeg nøglen og jog ham af cyklen med en melding om at han slet ikke skulle have en prøvetur inden han lagde nogle kroner, og så gjorde han som de fleste ville gøre, hvis man beder dem om pengen inden et køb - han gik surt sin vej!

Derfor, hvis man bil sælge, så vurder eventuelt ud fra subjektive kriterier en køber, men bed dem ikke om penge først, for så har man ingen køber mere - og det vidste jeg godt!

• #91   27. dec 2013 mcèn er væk, min ven kører sag mod forsikringen , da de indrømmede at det ikke var uagtsomt udlån når han havde fået nøglerne til en bil i rimelig værdi , men nu har de så afvist at betale fordi nu kalder de det bedrageri som de heller ikke dækker smiley det kan godt tage noget tid , bilen blev hentet af pizzaria ejeren fra Odense , Som MIG IKKE FORSTÅ hvordan tyven havde nøglerne til hans bil !! , så det er lidt røv smiley

• #92   27. dec 2013 Mogens

Det er TRIST for din kammerat - MEGET TRIST. Jeg ved bare, at jeg ALDRIG ville lægge en jante for en MC inden jeg prøvekørte den - så vil jeg hellere finde en anden sælger!

Der er Risici i ALT, man foretager sig

• #94   27. dec 2013 Så pizza ejernen fra Odense står i ledtog med tyven?
    Fatter ikke polisen ikke finder en vinkel på det.

Hvis det var min mc ville jeg nok kigge lidt nærmere på det pizzaria.
    Har du navn og adresse, reg nr på pizzamanden?

• #95   27. dec 2013 Michael H:

Jeg ville aldrig lægge så meget som en krone!!!

Vil manden ikke stole på mit ansigt og det kørekort jeg viser, så skal han jo slet ikke handle med mig.

Det er helt enkelt - man er i købers marked når man står over for en der vil sælge. Jeg kan snildt sige og virkelig mene, at hvis jeg skader noget, så erstatter jeg selvfølgelig! Kører jeg prøveplade med en passager - det er en faktisk sket- så er en eventuel bøde for lystkørsel min osv, men PANT - no fucking way.

• #96   27. dec 2013 Fakta er at hvis manden havde lagt salgssummen i pant, så var der intet sket.

• #97   27. dec 2013 Jeg havde fandme ikke ladet den bil køre, men gemt den ind til der var dukket noget konkret op om den mc.

• #98   27. dec 2013 Vil det sige at pizza manden blot kom og hentede sin bil?

Der må sku da have været spor fra tyven.

Typisk det danske politi, ingen evner klynken

• #100   28. dec 2013 Mogens H, Det er da garanteret en af hans ansatte, eller en ven af en ansat der har haft "lånt" den

• #101   28. dec 2013 politiet i Odense kunne jo oplyse ejeren om hvor bilen stod , så han hentede den en fredag min ven var ved at går helt sidelænds og ringede til en anden ven som er betjent , han kom flyvende med et par kollegaer , men da de havde stået og diskuteret med pizza dimsen et stykke tid og det eneste de fik at vide var , mig ikke forstå mig ikke forstå , sagde de at der ikke var meget at gøre og kørte igen ,

• #102   28. dec 2013 SÅ ergo, havde du "spærret den inde" så havde du stadig haft den og fatter ikke de lod ham kører. Kan han ikke forstå hvad betjentene siger, så må han jo bare skaffe sig en tolk smiley

• #103   28. dec 2013 Da jeg fik hugget min Yamaha, var politiet også mere interesseret i bilen som min mc. Især da jeg fik den fragtet væk, så tyven Kasper Winter, ikke kunne hente den igen. Hvor står den spurgte de flere gange, den står sikker svarede jeg, så han ikke kan finde den, det kunne de ikke lide.

• #104   28. dec 2013 Thomas:
    Fik du din mc igen?

• #105   28. dec 2013 Ja lidt over et år efter, ca 4 md efter Hanserak Anders Bertelsen (fra Herning området) kørte galt på den, da han prøvede, at køre fra politiet. Han prøvede at sælge den i DBA og GG, men det gad de ikke rigtig tage sig af. Med mindre jeg selv kørte op og tog den fra ham, for det måtte jeg sørme ikke.
    Der var kun et baghjul, 3 liter benzin og enkelte smådele der ikke var smadret

• #106   28. dec 2013 Betalte forsikringen den?

• #107   28. dec 2013 Næ den var uden afgift.

• #108   28. dec 2013 Michael H:

Jeg kan jo snildt se problemet, det er ikke det. Det er et helt livs erfaring som sælger af nærmest alt, der har lært mig, at man nok kan vinde en argumentation med en kunde, men så taber man efter al sandsynlighed kunden!

• #109   29. dec 2013 ved prøvekørsel, tøm tanken på mcen og fyld kun 2 liter benz i den. følg efter i bil eller mc eller bagpå bagsædet, begynder de at flygte kan de ikke komme særlig langt. smiley

• #111   29. dec 2013 ja det er trist at man skal tage så mange forholds regler, det har før været oppe og vende, nogle syntes det er godt med nogle ider, og andre syntes det er lige meget, man kan jo selv vælge.

her er lidt fra en anden tråd .

http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/Generel-diskussion/200438-tips_og_ider___naar_ens_mc_skal_proevekoeres_af_ukend?status=1

• #112   30. dec 2013 Thomas, stjal nogen min cykel og jeg stadig havde en nøgle til den og jeg vidste hvor den holdt så "stjal" jeg den sq med glæde tilbage. Også selvom at jeg så måske skulle barikadere tyven inde for at få fred til at hente den.....

Gider politiet ikke hjælpe mig så må jeg jo bare selv..

• #113   25. jul 2017 Hvad endte det her med?

• #114   25. jul 2017 ingenting , ingen mc ingen penge :-C

Kommentér på:
Stjålet yamaha r1

Annonce